1998, Nalchik, Rusya. Oğulları David ve nişanlısı kaçırılınca bir Yahudi ailesinde kriz patlak verir. İnatçı kız kardeş Ilana geleneksel aile yapısından bir çıkış bulmak için savaşmaktadır. Aile yardım için Yahudi cemaatine sarıldığı zaman kız ise Kabardey’li erkek arkadaşına gider.
Usta yönetmen Aleksandr Sokurov’un öğrencisi Kantemir Balagov’dan gelen bu güçlü çıkış filmi Nalchik’in bir Kafkas şehrinde, küçük bir Yahudi cemaatinin kaygılı ilişkilerine dalıyor. Darya Zhovner’in hapis gibi bir dünyada özgürlüğü arayan genç bir kadın olarak performansı vahşi ve unutulmaz.