Beş yüzyıla yayılan hikaye, ruhların şekillenişini ve eylemlerin uzun soluklu etkisini gösteriyor. Kaçak bir köle, 1849 yılında bir avukata yardım eder. II. Dünya Savaşı öncesinde İngiliz bir besteci, başyapıtını tamamlamaya uğraşır. 2144 yılında, yapay zekalı bir işçi bilinç kazanmaya başlar.
Lana ve Lilly Wachowski, David Mitchell’ın çok satan romanından uyarlanan bu büyük bütçeli filmde Tom Tywker (Koş Lola Run) ile bir araya geliyor. Tom Hanks’in de dahil olduğu olağanüstü kadrosuyla hikayeler, türler ve farklı zamanlar arasında dolanan iddialı bir yapım.