Kasabada mayıs ayı her yılkinden daha sıcak ve kasvetli geçer. Yine de, herkes, tüm küçük dertlerine rağmen mutlu gözükür. Bu mutlu hava, çocukluğunun geçtiği kasabada bir film çekmeyi ve filmde ailesiyle arkadaşlarını oynatmayı kafasına koyan Muzaffer’in gelişiyle birlikte bozulur gibi olur.