Olivier Assayas’ın Kristen Stewart’a tarihi bir César ödülü getiren filminde, gözden düşmeye yüz tutmuş bir yıldızı canlandıran Juliette Binoche, kariyerinin en iyi performanslarından birini sergiliyor. İkilikler, yansımalar ve katmanlı güç dinamiklerine dair Bergman yapıtlarını andıran bir hikaye.