Anna Mouglalis ve Mads Mikkelsen’in bomba gibi uyumuyla birlikte bu biyografik film tutkuyla, ilhamla ve rekabetçi hırsla titreyen, modernizmin iki büyük figürünün çalkantılı gizli ilişkisini izliyor. Şatafatlı dekor ve kostümler 20’inci yüzyıl yüksek sosyetesinin ruhunu ve tarzını canlandırıyor.