Michael Haneke’nin Fransa’da çektiği ilk filmi, Paris sokaklarından ırkçılık ve şiddete dair kesitleri zekice bir araya getiriyor. Avrupa’nın elit tabakasına hayli sert bir eleştiri getiren bu kışkırtıcı öyküde, Juliette Binoche her zamanki gibi etkileyici.