Çocukluk ve algı üzerine düşünen bu derinlikli filmde yüzler, bir duygular coğrafyasına dönüşüyor. Başkahramanın ve diğer insanların yüzündeki çizgiler derinleşirken, gizli hikayelerin aslında ne kadar görünür olduğu ve hafızanın dünyaya bakışımızı nasıl şekillendirdiği gözler önüne seriliyor.