Bir film yıldızı olan Olivia Brontë, büyük bir moda dergisiyle fotoğraf çekimi için İsviçre’ye gider. Orada yıllar önce tanıştığı İspanyol filozof Tristán del Val ile karşılaşır. Bu kavuşma onları geçmişe dönmeye ve seçtikleri yolun onları nereye götürdüğünü sorgulamaya sevk edecektir.