Comet
Müzikal geçişleri, rüyavari set tasarımlarını ve bilimkurgu öğelerini birleştiren Sam Esmail imzalı bu kozmik romantik komedi, her aşk hikayesinin aslında küçük bir evren olduğunu kanıtlıyor. Justin Long ve Emmy Rossum, hem çekici ve eğlenceli performansları hem de aralarındaki uyumla ışık saçıyor.