Irina ve Nana, ayrılmalarının ardından 30 yıl geçse de, halen ilk günlerinin anılarıyla büyülenir. Nana artık geleneksel anlamda bir aile kurmuştur. Irina onun yaşadığı yere gelince, ikisi geçmişin üzerinden geçip, karmaşık duygularıyla yüzleşmelidir.
Tamar Shavgulidze’nin bu enfes çıkış filmi, aşka ve hafızaya dair bir meditasyon. Gürcistan’ın dingin yaz atmosferinde perdeyi pastel renklerle boyayan Comets, ilk aşkın tereddütlerine ve geçmişin kaybedilen cennetine dair incelikli bir öykü.