1970’lerde Manchester’da şahsi sorunlarla boğuşan Ian Curtis, Joy Division’ın solisti olarak uluslararası şöhretin eşiğindedir. Aile hayatı ile grubunun gittikçe büyüyen başarısı arasında sıkışan Curtis, hem eşi Deborah ile arasındaki sorunlar hem de sara hastalığı yüzünden zor günler yaşar.
Joy Division’ı altın çağında fotoğraflamış olan yönetmen Anton Corbijn, efsanevi post-punk grubunun kusursuz bir portresini çiziyor. Corbijn’in siyah-beyaz fotoğraflarının minimalist estetiğini yansıtan filmde Ian Curtis’i canlandıran Sam Riley, olağanüstü bir performans sergiliyor.