Başarılı test gösterimlerinin ardından, 90’lara damga vurabilecek bir korku filmi dağıtımdaki beceriksizliklerin ve talihsizliklerin kurbanı oldu. Dokuz dakikalık bir filmle hakikatin peşine düşen Charlie Shackleton, hak ettiği mertebeye ulaşamamış bu kült filmin hikayesini yönetmeninden dinliyor.