Alice Rohrwacher’ın ilk uzun metrajında, göğün mavisinde kırmızı dini semboller beliriyor. Hélène Louvart’ın olağanüstü görüntü yönetimiyle, genç bir kızın keşifleri ile inanca dair derin sorgulamalar iç içe geçerek eşsiz ve büyüleyici bir büyüme hikayesi yaratıyor.