Toplum kurallarına uymayı reddeden kadın rollerinin altından her zaman ustalıkla kalkan Vicky Krieps, meşhur İmparatoriçe Sisi rolüyle karşımızda. Yerinde duramayan isyankarlığıyla kraliyetin gösterişli kalıplarını zorlarken, asilikten özyıkıma varan bir kadının hikayesi.