Tek bir zorlu gün boyunca geçen filmde, 28 yaşındaki milyarder varlık yöneticisi, saçını kestirmek üzere limuziniyle yola çıkar. Yolculuğu boyunca karşılaştığı mahrem anlar, kilitlenen trafik ve bir rap yıldızının ölümü, gerçeklik algısının giderek bozulmasına neden olur.
Don DeLillo’nun distopik taşlamasından uyarlanan filmde Cronenberg, vahşi kapitalizme sert bir eleştiri getiriyor. Limuzinin penceresinden izlediği cehenneme kayıtsız kalan zengin, umursamaz ve soğuk iş adamı rolüyle Robert Pattinson, kariyerinin en başarılı performanslarından birini sergiliyor.