Çözülmeler
Film, askeri darbenin ardından hayatları değişen Uğur ve Nihal’in, zorlu koşullar altında başlayan ilişkilerinin aşka dönüşmesini ve sonunda Nihal’in kocası Kemal ile Uğur arasında yapması gereken zorlu bir seçimi konu edinir.