Cinsel olgunluğa erişmiş kadınların yok olduğu soğuk ve ruhsuz bir dünyada, kendi halinde bir ayak fetişisti ile başka zevklere sahip insanlar, David Cronenberg’in ilk dönem deneylerinden birinde mercek altına alınıyor. Yönetmenin son filmiyle aynı adı taşısa da burada bambaşka müstakbel suçlar var.