Yalnız bir insan olan Amir’in tek dostu köpeğidir. Tahran’ın yeraltında dünyasında bir yandan uyuşturucu satıcılığı yaparken, bir yandan da yaralı ruhlara derman olur. Arabasıyla amaçsızca dolanırken, geleceği olmayan bu şehirden uzaklaşmak için kafayı bulur.