Bir kadın, bebeğini uyutmaktan eşiyle sevişmeye varan günlük işlerini yerine getiriyor. Bu sırada pervaneler, kuşlar, çiçekler ve devasa bir lahana da dahil çeşitli sebzeler, odada süzülerek camdan dışarı çıkıyor.