Crystal Fairy & the Magical Cactus
Kafayı bulmaya çalışan aklı bir karış havada gençlerin maceralarına yeni bir soluk getiren Sebastián Silva, Şili’nin görkemli doğasında bir yolculuğa çıkıyor. İrade savaşı veren Amerikalı turist rolündeki Michael Cera ve Gaby Hoffmann, seyirciyi sinir ederken bir yandan da güldürüyor.