Daaaaaali!
Quentin Dupieux, gerçeküstücülüğün efsane ismi Dalí’ye saygı duruşunda bulunan bu filmde kahkahalarla güldürüyor. Sırayla Dalí rolüne bürünen oyuncular, Anaïs Demoustier’i şaşkınlığa uğratıyor.