Agnès Varda’nın bu klasik belgeseli, sinemacının 50’yıldan fazla bir zamandır oturduğu, Paris’in renkli bir caddesi Rue Daguerre’nin küçük dükkanlarının ve dükkan satıcılarının samimi bir portresi.
Agnès Varda her ne kadar bu filmini “komşularıma gelişigüzel bir bakış” olarak tanımlasa da, bu yaratıcı, her anı üzerine incelikle düşünülmüş filmi açıklamak için sosyolojik gözlem gücünden bahsetmek yetersiz kalır. İzleyiciyi 70’li yılların Paris sokaklarına ışınlayan çok kıymetli bir belgesel.