Dahomey
2024’te Berlinale’de Altın Ayı kazanan Mati Diop imzalı film, kendi kaderini tayin etme ve tazmin meselelerini hayalgücüyle harmanlayarak masaya yatırıyor. Uluslararası müzelerin duvarlarının ötesindeki seslere bir mecra sunan bu büyüleyici film, kültür ve sanat mekanlarını yeniden tanımlıyor.