Juliette Binoche ve Jeremy Irons’ın ekranı adeta ateşe verdiği bu tutku dolu filmde üst sınıfların tüm gösterişi ve maskeleri yerle bir oluyor. Louis Malle’in son filmleri arasında yer alan Ölesiye, yasak tutkulara dair erotik bir hikaye.