Daphne
31 yaşındaki Daphne bir yere yerleşmek için çok genç, amaçsız yaşamak içinse çok geçkindir. Uzun geceler, içki ve çeşitli sevgililer hoşnutsuz bir soruyu oluşturur: ben ne istiyorum? Beklenmedik bir olay onu yavaşça ama kesin olarak hayatıyla yüzleşmeye zorlar.