Sona eren erken evliliğinden sonra modellik ve oyunculuk dünyasına giren genç Diana Scott, haber muhabiri Robert Gold ile tanışır. Robert, Diana için ailesini terk edecek ve kendisini genç kadına görkemli bir hayat sunmaya adayacaktır.