Leviathan filminin yönetmenlerinden, insan bedeninde yolculuğa çıkan çarpıcı bir belgesel. Rahatsız edici detayları göstermekten asla çekinmeyen bu film, finansman sorunu yaşayan Paris hastanelerinde olup bitenleri, bir parça mizahla ayakta kalmayan çalışan doktorlar eşliğinde resmediyor.