Dead Girls Dancing
Liseden yeni mezun olan Ira, Malin ve Ka İtalya’yı dolaşırken otostopçu Zoe’yi arabalarına alır. Terk edilmiş bir köye gelen dört genç kız, ailelerinin ve öğretmenlerinin beklentilerinden uzakta, yeni tattıkları özgürlüğün sınırlarını test etmeye başlar.