19. yüzyılda Amerika’da yaşayan William Blake isimli bir muhasebeci, ıssız, ücra bir bölgeye atanır. Yolculuk sırasında bir kadının kıskanç aşığının hedefi olan Blake’in yardımına, Hiç Kimse isimli bir yerli yetişir. Hiç Kimse, Blake’e eşlik etmekle kalmaz, ona ruhani bir rehber gibi yol gösterir.
Jim Jarmusch’un 1995 yılında Cannes’da gösterilen filmi, kariyerinin en iyi işleri arasında. Yönetmenin “psikedelik bir western” olarak tanımladığı Ölü Adam, Johnny Depp ve Iggy Pop’un da dahil olduğu kadrosuyla türe hırpani, komik ve her şeyiyle Amerikan bir hava katıyor.