8 Şubat 1977’de Tony Kiritsis, Meridian Mortgage Company’nin başkanı Richard Hall’u tetiği kendi boynuna bağlanmış bir av tüfeğiyle rehin alır.
Gus Van Sant, gerçek bir hikayeden uyarlanan bu sınıf çatışması geriliminde adaleti sorguluyor. Köpeklerin Günü filmine göndermeyle Al Pacino’yu kendini beğenmiş bir bankacı yaparak, çarpıcı bir anti kahraman rolündeki Bill Skarsgård’ın karşısına koyuyor.