Silahlarını yerli yersiz her durumda kullanmayı alışkanlık edinmiş iki tetikçi, Simon ve Sergei kardeşler, bir Rus kasabasının sadist mafya babası Mikhailovich için çalışır. Bir uyuşturucu işini ellerine yüzlerine bulaştırıp, çanta dolusu eroini polise kaptırınca, patronlarının sabrı tükenir.
Aleksey Balabanov’un kendini tiye almaktan çekinmeyen gangster filmi Kör Adam, ahlaki olarak bulanık sularda gezinen, yıkıcı bir mizaha sahip. Brother serisinde odağına aldığı mafyaya bu kez çok daha eğlenceli bir açıdan bakan Rus yönetmenden, zamanın ruhunu anlatan bir neo-noir.