Kısmen aile dramı, kısmen absürd komedi ve katıksız bir toplumsal taşlama. Yırtıcı Kuşlar ile adını duyuran Cathy Yan’ın cesur çıkış filmi, Robert Altman şaheserlerini hatırlatan olağanüstü bir kesişen hayatlar anlatısı. Modern Şangay’da insanların bağ kurma ihtiyacına dair evrensel bir hikaye.