Can, Kreuzberg’de uyuşturucu patronu Hakan adına çalışan küçük çaplı bir satıcıdır. Hayatından bıkmış olan Can, Hakan kendisine bir bar işletmesini teklif edince kendisi ve ailesi için daha parlak bir gelecek görür. Ancak etrafındaki baskılar giderek artarken hayatının kontrolünü de kaybetmektedir.