Dario Argento’nun gelmiş geçmiş en iyi set dekorlarının yer aldığı bu giallo, zamanın eskitemediği bir klasik. Başrolü David Hemmings’e vererek Antonioni’nin Blow-Up filmine saygı duruşunda bulunan Derin Kırmızı, katmanlı bir güzellik ve tüyler ürperten bir dehşet hissiyle dolu.