Nazi işgali altındaki Doğu Avrupa’daki Yahudi kardeşler, Rus direniş savaşçılarına katıldıkları ve kendilerini ve yaklaşık 1000 Yahudi savaşçıyı korumak için bir köy inşa etmeye çalıştıkları Belarus ormanlarına kaçarlar.