Mehmet Ali Birand, Can Dündar ve Bülent Çaplı’nın hazırladığı Türkiye’de 1946 ile 1961 arasındaki çok partili siyasi yaşama geçiş süreci, Demokrat Parti dönemi ve 27 Mayıs Darbesini anlatan TRT-Milliyet Gazetesi ortak yapımı belgesel dizisi.