Demonlover
İki şirket, internette yayınlanacak üç boyutlu pornografik bir manganın haklarını almak için birbirileriyle yarışır. Magnatronic adlı şirket, genç yönetici Diane’i casus olarak Demonlover’a gönderir.
Bıçak sırtı konulara ilgi duyan Olivier Assayas, Sentimental Destinies‘in ardından yüzyıl dönerken yaptığı bu kışkırtıcı, tekno gerilim uyarlamasıyla film kariyerinin en deneysel ve eliptik işine imza attı. Chloë Sevigny ve Gina Gershon’un da katkılarıyla, zamanının ötesinde bir kült klasik.