Dene wos guet geit
Heyecan verici iskeleti ve donuk renk paletiyle bu yıkıcı hiciv komik bir biçimde Batı toplumun doğasındaki yabancılaşmayla örülü absürt bir hikaye çizgisi çıkarıyor. Geniş çapta festival çevresinde övgü toplayan film, Locarno ve Edinburgh film festivallerinde büyük ödüller kazandı.