Film, bir kilisede cenaze aracı şoförlüğü yapan Hasan’ın hikâyesini anlatır. Hasan, hapishaneden yeni çıkmıştır. O sıralarda iş aramaktadır. Gazeteden bir iş ilânı bulur ve görüşmeye gider. Kilise cenaze aracı için şoför aranmaktadır. Hasan işi kabul eder.