Sinir krizinin eşiğindeki bir kadının cesur bir portresini çizen Lynne Ramsay imzalı filmde annelik içgüdüsü ve bedensel arzular patlama noktasına geliyor. Jennifer Lawrence ve Robert Pattinson’ın başrolünde yer aldığı Geber Aşkım, delilik ve arzunun sinir uçlarına dokunuyor.