1960’larda Bursa’nın Ertuğrulgazi mahallesinde, memur ve işçilerin yaşadığı Mesken bölgesi, Eğitim Enstitüsü’nün açılmasıyla sol ideolojiye yakınlık duyar. Mahalle sakinlerinin futbola gösterdiği ilgiyle Mesken Spor Kulübü kurulur, ancak 80 darbesi sonrası kulübün üzerindeki siyasi baskı artar.
Erkan Can’ın tutkulu taraftarlarından biri olduğu Mesken Spor Kulübü’nün tarihi, mahalli dayanışmaya ve sporun siyasetle ilişkisine dair unutulmaz bir örnek teşkil ediyor. Dinamo Mesken, bir futbol hikayesiyle, 70’li ve 80’li yıllarda Türkiye’deki ideolojik çalkantıların bir izdüşümünü sunuyor.