Kaçak bir punk ile onun grubuna kafayı takmış genç bir kadın birbirlerine aşık olur ve Amerika’nın ortabatısının izbe banliyölerinde epik bir yolculuğa çıkar.
Amerika’nın güncel durumunun nabzını tutan Adam Rehmeier, banliyö sakinlerinin ya arafta uyuşup kaldığını ya da sürekli bir panik halinde olduklarını keşfediyor. Bu spektrumun iki ucunda yer alan Emily Skeggs ve Kyle Gallner, bu keskin hicvi tatlı bir aşk hikayesine dönüştürüyor.