Discipline
Mona Fastvold’un imzasını taşıyan, Daniel Blumberg’ün müziklerinin eşlik ettiği, coşkun ritimlerle bezeli hipnotize edici bir kısa film. Anonimliğin ve eşzamanlılığın bir anda dizginlerinden boşalmasıyla Discipline, kadınlığın bir rol gibi deneyimlendiği tekinsiz bir portreye dönüşüyor.