Esra serbest zamanlı çalışan bir seslendirme sanatçısıdır. Zamanla üzerine çalıştığı görüntülerin sesleri ile evdeki sesler birbirine karışır, gerçeklik evin duvarlarını aşar.
Esrarengiz bir dünyada kendi içine dönen bir kadın, ruhunun çözülmesine sebep olan kakofonik seslerle dolu bir maceraya atılır. Yalnızlığın derin sularına dalan ve hiçbir şey görmeden sadece işitme duyusuna bel bağlamanın ürperticiliğini yansıtan, Ramin Matin imzalı bir kısa film.