Radu Jude’nin ultra çağdaş ve her şeyiyle nevi şahsına münhasır filmi, sert ve haşarı bakışıyla geç dönem kapitalizmi ve internet kültürünü hedef alıyor. Sınır tanımayan alter egosuyla herkesi şoke eden bir set çalışanını oynayan Ilinca Manolache, bu ödüllü filmde muazzam bir performans sergiliyor.