Andrea Arnold’ın kışkırtıcı kısa filminde, genç bir kız, zalim bir erkek arkadaş ve mali zorlukların kıskacında resmediliyor. Toplu konutlarda, yoksul bir bölgede çekilen öykü, Arnold’ın sonraki filmlerindeki duygusal çalkantıların ve hayata yenik başlayan genç kadın karakterlerin habercisi.