Dogleg
Birbiriyle ilişkili kısa filmlerin tuhaf bir karışımı mı, yoksa Los Angeles’ta sıradan bir gün mü? Hayatın ve sinemanın kaosuna güneşli sinematografisi ve renkli oyuncu kadrosuyla samimi bir bakış getiren bu meta komedide Al Warren, yönetmen, senarist ve başrol oyuncusu olarak sınırları zorluyor.