Dış dünyayla tüm bağlarını koparmış bir ailenin üç çocuğu, hayatı anne babalarının tuhaf yöntemleriyle öğrenir. Çocukların bahçenin dışına adım atmalarına izin yoktur. Bahçeyi çevreleyen çitin dışında ölümcül tehlikelerin olduğuna inanırlar. Bu katı düzen, dışarıdan gelen etkilerle bozulmaya başlar.