Dogville
Lars von Trier, Amerika’ya ayak basmamış olmasına rağmen Dogville ile Amerika’nın toplumsal değerlerini sert bir şekilde eleştiriyor. Brecht oyunlarını andıran film, Nicole Kidman’ın başı çektiği yıldız kadrosuyla küçük yerlerin ikiyüzlülüğü ve önyargılarına keskin bir bakış atıyor.