Ömrü boyunca ne yapması gerektiği sürekli dikte edilen Ali’nin yavaş yavaş patlama noktasına gelişinin öyküsü. Volkan Girgin’in bir karakterin yaşam döngüsünde bizi hızlı bir tura çıkaran kısa filmi, büyümenin anlamını, başkalarının beklentilerinin hayatımızda oynadığı rolü düşündürüyor.